Yhdistys

Vannetanssiyhdistys on iloinen, lempeä ja rento harrastusyhteisö. Yhdistys pyrkii tarjoamaan tavoitteellisesti tietoa ja apua vannetanssin harrastajille. Lisäksi yhdistys tarjoaa aktiivisen ja luovan yhteisön, jossa on avoin ilmapiiri sekä liikunta- että kulttuuritoiminnalle.

Vannetanssiyhdistys on perustettu vuonna 2015, koska halusimme aloittaa säännöllisten vannetanssijamien järjestämisen Helsingissä ja rekisteröity yhdistys teki harjoituspaikkojen saamisesta helpompaa. Toiminta on laajentunut siitä lähtien yhdistyksen aktiivien ideoiden ja toteutusmahdollisuuksien mukaan.

Tervetuloa huuppaamaan kanssamme! Voit tehdä yhdistyksestä omalla aktiivisuudellasi sellaisen kuin haluaisit sen olevan. Hallitus kokoontuu noin kerran kuussa useimmiten jonkun hallituksen jäsenen kotona. Kokoukset ovat avoimia jäsenille ja ne ilmoitetaan yhdistyksen kalenterissa.

Yhdistyksen kauden 2018-2019 hallitus:

Essi Teräs, puheenjohtaja

Anni Aartomaa, varapuheenjohtaja

Armi Ruoho, taloudenhoitaja

Tuula Viilo, sihteeri

Ulla Hopponen, varajäsen

Valpuri Saarinen, varajäsen

Iida Turja, varajäsen

Yleinen sähköposti kaikissa asioissa on vannetanssiyhdistys at vannetanssiyhdistys.fi.

Kiireellisissä asioissa suosittelemme Vannetanssiyhdistyksen Facebook-sivun kautta laitettua pikaviestiä.