Kalenteri

Vannetanssikalenteriin voi kuka tahansa ilmoittaa omat vannetanssikurssit, työpajat, vapaat harjoitukset ja jamit.

Vannetanssiyhdistyksen kalenterin lisäksi kannattaa tarkistaa Facebookin Vannetapahtumat (Suomi) -ryhmä. Ryhmä on julkinen ja tapahtumat näkyvillä kaikille.

tammikuu  2018
MaTiKeToPeLaSu
  • Elli-Marian huuppaustyöpaja, uusi aika
    Loppuu: 13.1.2018 - 17:00
    Loppuu: 14.1.2018 - 17:00
    Paikka: Viikin Nuorisotalo, Agronominkatu 3, 00790 Helsinki, Suomi
    Kuvaus: Viikoittaiset yhdistyksen huuppijamit pidetään Viikin nuorisotalolla joka sunnuntai. Seuraathan nettisivujamme mahdollisten peruutusten kannalta (pyrimme tietenkin siihen, ettei niin kävisi!). Yhdistyksellä on lainavanteita paikan päällä!

Jameihin ovat tervetulleita kaikki aloittelijat ja konkarit, sekä kuka tahansa ikään, etniseen taustaan tai sukupuoleen katsomatta. Noudatamme jameissa hyviä käytöstapoja antamalla toisille treenirauhaa ja tilaa, sekä lainataan toistemme välineitä vain ja ainoastaan luvan kanssa.

The weekly hoopjams are held in Viikki youthouse every sunday. Please follow our web pages incase of cancellation (we try not to let that happen ever!). The organization will have hoops you can use in our space.

Everybody is welcome to our jams as long as you respect each others personal space and give peace to practice and if you try out each others hula hoops only do that with permission.

• Valojamit ja valovanne-esityksiä Flowers of life -areenalla
    Alkaa: 18:00
    Loppuu: 18.1.2018 - 21:00
    Paikka: Gloria, Pieni Roobertinkatu 12, 00120 Helsinki, Suomi