Liity jäseneksi

Vannetanssi ry:n jäseneksi liittyminen on helppoa. Sinun tarvitsee vain täyttää alla oleva lomake, maksaa vuosittainen jäsenmaksusi ja kuulut Vannetanssi ry:hyn. Yhdistyksen jäsenenä tuet suomalaista vannetanssikulttuuria; yhdessä voimme tehdä enemmän huuppauksen ja huuppaajien hyväksi :)

Vuoden 2017 jäsenmaksu on 16 € tavallisilta jäseniltä ja 6 € opiskelijoilta, työttömiltä ja eläkeläisiltä. Jäsenmaksu maksetaan yhdistyksen Holvi-verkkokaupassa. Tarvittaessa voit maksaa yhdistykselle tulevia maksuja myös suoraan Holvi-tilille FI36 7997 7997 6108 81. Laita tällöin viestikenttään tieto maksajasta sekä siitä, mistä maksusta on kyse (esim. jäsenmaksu 2017 tai teippimaksu). Jäsenmaksun sekä esim. työpajamaksut voi maksaa myös käteisellä yhdistyksen tapahtumien yhteydessä. Voit hakea vapautusta jäsenmaksusta yhdeksi vuodeksi erityisen vaikeassa elämäntilanteessa, koska meistä huuppaus on jokaisen oikeus.

Saat jäsenetuna alennusta yhdistyksen tapahtumista, tuet yhdistyksen internetsivujen ylläpitoa ja pääset osaksi kasvavaa huuppaajien yhteisöä.

Jos lomakkeen täyttäminen ei jostain syystä onnistu, voit liittyä jäseneksi myös lähettämällä lomakkeessa pyydetyt tiedot sähköpostitse osoitteeseen vannetanssiyhdistys(at)vannetanssiyhdistys.fi.

Etunimi*

Sukunimi*

Syntymävuosi* (muodossa vvvv-kk-pv)

Osoite*

Postinumero*

Postitoimipaikka*

Sähköposti*

Mihin jäsenryhmään kuulut?*
 tavallinen jäsen, 16 € / vuosi opiskelija/työtön/eläkeläisjäsen, 6 € / vuosi kannatusjäsen, itse valittava jäsenmaksu / vuosi

Haen vapaajäsenyyttä vuodeksi, perustelut elämäntilanteesta tai muusta syystä alle.

Missä kuulit Vannetanssiyhdistyksestä?
 Facebookissa Nettisivulta tai blogista Tapahtumassa tai harjoituksissa Kaverilta Muualta